Bij Liren zien we talen als een geweldig hulpmiddel waarmee men in contact kan komen met nieuwe mensen, nieuwe markten, nieuwe culturen... Het maakt niet uit als u, om deze werelden te betreden, uw taalkundige comfortzone moet verlaten!
Liren heeft hiervoor de tools! Eerst en vooral passen wij ons aan aan de eisen van bedrijven, met op maat gemaakte, pragmatische training, gebaseerd op communicatieve vaardigheden. En altijd integreren we een online onderdeel, hetzij oefeningen (blended learning) hetzij cursussen zelf (virtuele lessen).
Een ander sterk punt van Liren: het HR-gedeelte waar beleidsmakers permanent een zicht van 360° hebben op de voorbije, lopende en toekomstige cursussen.
Sommige jobs vereisen geen perfecte kennis van de taal of de grammatica.
Ze vragen eerder om een beperkt aantal zinnen, nauwkeurige woordenschat, goede dictie, enz.
We denken met name aan beroepen die in direct contact staan met de buitenwereld (receptiepersoneel, beveiliging, koeriers etc.) of intern (bedrijfsrestaurant, onderhoudspersoneel, etc...)
Dit zijn opleidingen waarmee u snel aan de slag kunt om goed omschreven taken uit te voeren.
Liren heeft cursussen bedrijfscommunicatie ontwikkeld met als doel de overgang van een goede taalbeheersing naar het in praktijk brengen in de bedrijfswereld te verzekeren. De zakenwereld is immers geen lange, stille rivier!
U zal moeten argumenteren, overtuigen, omgaan met ontevreden klanten, culturele codes moeten begrijpen, de juiste woorden en uitdrukkingen moeten vinden.
En als u dit in twee of zelfs drie talen kunt doen, is het een win-win voor de student en voor het bedrijf. In dat opzicht vormen deze opleidingen de laatste - en verreweg de meest winstgevende - fase van taalcursussen.